joi, 27 iulie 2017

Eternele-mi nepotriviri, cu alții. Aici, cei de la Carpati.org

Am avut un clinci (nu mă pricep la altceva...) cu cei de la Carpati.org.
Am socotit și socotesc a le fi excesiv spiritul 'Brînzovenescu', adică evitător de tulburări, de polemici.
(în paralel, admit, nici subsemnatul nu se află perfect. La acest capitol i-aș trece în cont opinia că producțiile-i sînt magistrale)
Disputa ne-a plecat de la ideea-mi că mi-a fost frecată nedrept ridichea acolo, acum (da!) șapte ani, cînd am luat caietul de însemnări de pe Degetul Roșu al Morarului, Bucegi, și l-am dus în biblioteca din Bușteni a Clubului Alpin Român.
La 2017 privind lucrurile, îndrăznesc a spune că am procedat bine - alternativa fiind o minunată celuloză risipită prin măruntaie de Moraru.
(mulțumirea nu mi-a venit din senin, ci descoperind că inși fotocopiază acele caiete și postează pe net. Deci sînt vii și circulă, aș putea spune...)

Mi-am expus astă personală într-un articol pe amintitul site. Nu mi-a fost acceptat, că nu e în ton cu bla-bla-bla-ul de funcționare al dumnealor.

PS
În ton cu aceeași grandomanie care mă animă, observ că singura asociație montană care-a izbutit să treacă din interbelic pînă în zilele noastre - și anume Clubul Alpin Român - a avut la frîie (inclusiv cele constitutive, din 1934, respectiv 1990) niște tipi deloc cuminți.
E vorba de Nicolae Dimitriu,respectiv Niculae Baticu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu